avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Konto 2380 - kassekreditt

Det viser seg at man ikke kan bokføre innbetalinger fra kunder og utbetalinger til leverandører på kassekredittkonto, som skal ha kontoummner 2380! I innstillingene får man kun velge 19-serien. Dette må rettes snarest mulig, slik at man slipper ekstraarbeid med å føre inn på en annen bankonto og deretter lage manuell overføring til rett konto. Løsningen som er valgt i e-accounting er ulogisk, siden svært mange jo har kassekredittkonto.

7 SVAR 7
Highlighted

Re: Konto 2380 - kassekreditt

Hej,

Vi vet att flera av våra kunder önskar kunna avstämma betalning mot andra konton än i 19xx-serien. I dag är detta inte möjligt i eAccounting. Jag tar detta vidare till vår utvecklingsavdelning. Tack för innspill!

Med vänliga hälsningar,

Sofia Sällström

eAccounting support

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Er det fortsatt ikke mulig å bruke kassekreditt 2380 som bankkonto i system?

Mvh

Jan A W Jensen

Highlighted

Hej,

Det är fortsatt inte möjligt.

Tills vidare får man använda lösningen som beskrivs i denna guiden.

Med vänliga hälsningar,

Sofia Sällström

eAccounting support

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Vil det bli mulig å bruke konto 2380 ?

mvh, O. Vasshus

Highlighted

Hei, Ole. 

Det er planer om å åpne opp for å kunne registrere fakturaer som betalt mot andre kontoer enn kasse-/bankkontoer, f.eks. kassekreditt. Jeg har dessverre ikke noen spesifikk dato på dette, men jeg vil oppdatere denne tråden så fort jeg vet noe mer. 

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community :)
Highlighted
PARTNER

Nå da?

Highlighted

Hei,

Nu är det möjligt!

Detta finns beskrivet i denna guiden:

https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Visma-eAccounting/Registrere-betaling-av-leverandorfaktu...

Detta fungerar på både kunde- och leverandørfaktura.

Med vennlig hilsen

Sofia Sällström

Visma eAccounting Support