avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Kopiere fakturaer

Hei,

Jeg kjører ofte sett med serier av like fakturaer, men med ulike mottagere. Her gjorde jeg en erfaring dere i Visma kanskje bør titte på.

Jeg valgte en kunde fra kundedatabasen og opprettet en faktura på denne. Deretter laget jeg en kopi av fakturaen, og endrer fortløpende mottager i mottagerfeltet. Dette fungerer helt greit om man skal lage flere titalls like fakturaer - men: Den første fakturaen jeg opprettet hadde "referanseperson" registrert i referansefeltet i kundedatabasen. Ved kopiering av fakturaen og endring av mottager til de påfølgende fakturaene, så dro jeg med meg referansepersonen fra første faktura, og det er litt uheldig.

Dere tar kanskje en titt på dette i teknisk avdeling?

1 SVAR 1
Highlighted

Re: Kopiere fakturaer

Hej!

Jag har testat att återskapa detta i mitt program men referanse från första fakturan följer inte med när jag kopierar.

Om nästa kund inte har någon referanse så blev referansefältet tomt när jag kopierade. Om den nya kunden också hade referanse så uppdaterades detta när jag bytte kund.

Kan du försöka igen, och se om föltet där det står referanse ändras när du ändrar kund?

Om inte så kan du sända ett mail till support@vismaavendo.no och hänvisa till ticket 34398 så kan vi undersöka vidare varför det blir så i ditt program.

Med Vänlig Hälsning

Sofia Sällström

Visma eAccounting Support