avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Dag80
CONTRIBUTOR *

Korrigere betalt leverandørfaktura

av Dag80

Hei!

Jeg har klart å bokføre en leverandørfaktura som betalt i 2021, istedet for i 2020 i Visma eAccounting.

Hvordan får jeg korrigert dette bilaget til 2020?

Vedlagt bilde av korrigeringsbilag, håper på raskt svar!

7 SVAR 7

av Cecilie Bøhn

Bare hyggelig! Ha en fin dag videre 🙂 

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning
vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Cecilie Bøhn
Support Consultant
Godkjent løsning
Cecilie Bøhn
VISMA

av Cecilie Bøhn

Hei, 

Denne betalingen skal da også ligge under periodens transaksjoner under kasse og bank på dato 15.09 slik at du kan klikke på den og deretter velge angre avstemming. 

Når det er gjort skal du kunne velge handling - registrer betaling på nytt på fakturaen og legge inn korrekt dato!

vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Cecilie Bøhn
Support Consultant
Dag80
CONTRIBUTOR *

av Dag80

Takk for kjapp tilbakemelding og god hjelp:)

Ha en fortsatt fin dag!

Godkjent løsning
Cecilie Bøhn
VISMA

av Cecilie Bøhn

Hei

Du får ikke korrigert dette tilbake til 2020 nå. Men om du har betalingen i kasse og bank kan du velge "angre avstemming" på denne. Fakturaen vil da igjen bli liggende under kjøp -ubetalte leverandørfaktura. Du kan deretter registrere betalingen på nytt med riktig dato!

Med vennlig hilsen
Cecilie Bøhn
Support Consultant
Dag80
CONTRIBUTOR *

av Dag80

Hei der kom jeg til å trykke på "Løst" men det er ikke løst altså..

Jeg fikk ikke til å avstemme betalingen mot leverandørfakturaen det gjaldt, så jeg måtte inn på "Leverandørfakturaer" og brukte "registrer betaling av faktura". Har en litt treg mac, så jeg trykket enter en gang for mye og da ble den bokført på gårsdagens dato..  litt krise da jeg må levere regnskapet før kl 00 idag..

av Jørn Karlsen

Hei

Faglig diskusjon er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.
Siden ditt spørsmål er system tekniske spørsmål, flytter jeg ditt innlegg til support.
Så vii support svare deg på dette.
Har du faglige spørsmål, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning

Med vennlig hilsen
Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen

Dag80
CONTRIBUTOR *

av Dag80