Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR *

Korrigere utbetaling nregistrert via leverandørfakturalisten

Jeg har registrert utbetaling via leverandørfakturalisten, men har bankintegrasjon. Nå har jeg en bankhendelse jeg ikke får balansert. Hvordan kan jeg korrigere bilaget for utbetaling ? Det er ikke mulig å korrigere 2400-leverandørgjeld i bilaget. Bilaget jeg vil korrigere har registrert debet på 2400-leverandørgjeld og kredit på konto 1900-kontanter. Noen som vet hvordan dette kan løses? 

3 SVAR 3
Highlighted

Sv: Korrigere utbetaling nregistrert via leverandørfakturalisten

Hei.

Ut i fra beskrivelsen så høres ikke dette ut som Visma Lønn. I hvilket system er det du ønsker å gjøre korrigeringen?

Mvh
Reverta / Support Lønn & HR

CONTRIBUTOR *

Dette gjelder eaccounting. Jeg har visst lagt saken inn på feil sted.

mvh Aina

Hei!

Gå til Kasse og bank i Visma eAccounting, og velg Kassekonto. Finn bankhendelsen som hører til betalingen du registrerte og klikk på denne i oversikten. Da vil du kunne klikke på Angre matching. Du kan deretter slette hele hendelsen ved å klikke på krysset helt til høyre på linjen. Når dette er gjort bytter du over til din driftskonto og avstemmer riktig bankhendelse (den som er mottatt gjennom banintegrasjonen) mot riktig faktura Smilefjes glad

Ønsker deg en fin dag videre!

Logget på saksnr. 531955

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad