avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Truls Nylén1
CONTRIBUTOR **

Kreditnota leverandør

av Truls Nylén1

Jeg har i eAccounting via Visma Autoinvoice mottatt kreditnota fra leverandør. Denne er postert til kredit på leverandørkontoen, noe som blir feil. Hvordan skal jeg for korrigert denne automatisk genererte konteringen? Jfr vedlagte bilde.

mvh Truls Nylén

4 SVAR 4
Truls Nylén1
CONTRIBUTOR **

av Truls Nylén1

Veldig bra! Da er vi i mål.

mvh Truls

Godkjent løsning
Linn Østensen
VISMA

av Linn Østensen

Hei, Truls.

Jeg vil anbefale deg å endre innstillinger slik at du ser debet og kredit på leverandørfakturaen. Gå til Innstillinger - Firmainnstillinger - Fakturaopplysninger. Nederst på denne siden kan du huke av for Vise debet og kredit på leverandørfaktura. Gå så tilbake til kreditnotaen som ligger under utkast og kontroller konteringen før du bokfører. 

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Logget på saksnr.: 182981

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂
Truls Nylén1
CONTRIBUTOR **

av Truls Nylén1

Hei

Nei, jeg har ikke bokført kreditnotaen - av frykt fer at den blir bokført feil.

Hjelper disse vedleggene?

mvh Truls Nylén

Godkjent løsning
Linn Østensen
VISMA

av Linn Østensen

Hei, Truls.

Har du bokført kreditnotaen? Det hadde vært veldig fint om du kunne laste opp noen skjermbilder slik at jeg kan få sett nærmere på det da det ikke ser ut som at det vedlagte bildet ble lastet opp. 

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Logget på saksnr.: 182981

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂