avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR **

Kundefaktura kan ikke registreres som betalt

Hei.

Har en faktura som har blitt oppretter og sendt til kunde. Denne er betalt og skal da registreres som betalt i programmet. Men det ser ut som jeg kan ikke gjøre det. Faktura "henger" videre som ubetalt.

Se vedlagt bilde av utklipp.

3 SVAR 3
Highlighted

Re: Kundefaktura kan ikke registreres som betalt

Hei Mila,

Dette er fordi du har bankintegrasjon til DNB. Du må avstemme fakturaen som betalt via Kasse og bank. Vi har en guide som forklarer dette med betalinger og bankintegrasjon-  som jeg anbefaler deg å ta en titt på: http://community.visma.com/no/mamut/Produkter/Visma-eAccounting/Supportressurser/Supportartikler-eAc... 

Håper dette var til hjelp!

Mvh

Emilie Røed - Visma Mamut AS

Highlighted
CONTRIBUTOR **

Hei. Dette hjalp dessverre ikke så mye. Kunden betalt faktura før bankintegrasjonen har blitt bestilt fra dnb. Så nå kan jeg ikke finne den under Kassa og bank.

Highlighted

Hei

Dersom denne er betalt på en dato før integrasjonen var satt opp så kommer den ikke inn i eAccounting av seg selv. Da må du legge opp bankhendelsen manuelt. Gå inn på Kasse og bank - driftskonto - ny bankhendelse. Legg opp bankhendelsen her og match med fakturaen.

Håper dette er til hjelp. Ha en fin helg og velkommen til å kontakte os igjen.

Mvh Christina Mathisen Supportkomsulet Visma Mamut AS