avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
CONTRIBUTOR ***

Lagerstyring?

Hei

Er godt fornøyd med eAccounting, men savner mulighet for lagerstyring. Ser at dere tilbyr en ordremodul, men kan ikke finne noe om lagerstyring i denne.

Har dere noen planer om å tilby dette og evt når?

9 SVAR 9

Re: Lagerstyring?

Hei Jan-Einar,

Det stemmer som du sier at det ikke finnes noen lagerstyring i forbindelse med ordremodulen. Men ved bruk av ordremodulen vil du se på artikkelkortet at varer legger seg som "reservert" ettersom du oppretter ordre.

Det er også mulig å legge inn antall på lager på artikkelkortet - dersom du ikke skulle være kjent med dette.

Lagerstyring er et veldig godt ønske og jeg vet dette er ønsket fra fler.

Om og når dette kommer har jeg dessverre ikke noe konkret informasjon om per i dag.

Dersom det skulle være endringer her og vi skulle ha mer informasjon - skal vi sørge for å oppdatere denne tråden!

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh

Emilie Røed - Visma Mamut AS

CONTRIBUTOR ***

Takk for svar. Håper at dette står høyt på utviklerlisten snart!

Savner bl.a mulighet for å kjøre reell varetelling i eAccounting. Dvs at innkjøpspris som er koblet til vare/produkt også fremkommer ved kjøring av tellelister, innlegging av beholdning og utregning av lagerverdi.

CONTRIBUTOR *

Dette håper jeg og kan komme raskt på plass.

Ikke lett med opp i mot 2000 artikler og stigende å foreta telling.

Manuelt slå opp alle inn priser og lage XL ark for hver telling er meget

tidkrevende.

CONTRIBUTOR ***

Hei igjen

Skjer det noe nytt snart vedrørende mulighet for lagerstyring i eAccounting?

Hei Jan-Einar,

Planen er å levere noe i Q4 og noe til neste år. Det som er planlagt i første leveranse er muligheten for innpriser/priskalkulator. 

Om dere ikke er kjent med muligheten fra før, så er det mulig å eksportere ut en artikkelliste under "Innstillinger - Import og eksport". Denne inkluderer priser og antall på lager. Vet at dette ikke det dere etterspør, men ønsker likevel å informere om muligheten. 

Ha en fin dag!

Mvh

Emilie Røed - Visma Mamut AS

CONTRIBUTOR ***

Ok, takk for svar.

Bare å smøre seg med mere tålmodighet da...

Highlighted
CONTRIBUTOR **

Hei! Noen utvikling her? Dette er noe vår bedrift også er nødt til å finne en løsning på. Det klart enkleste ville vært å holde det hele inne i 'Visma-universet'.

CONTRIBUTOR *

Jeg har etterspurt lagerstyring for eAccounting i årevis. Har snakket med selgere, utviklere, gjennom telefon, eposter og chatter. Det virker ikke som at de ønsker å lytte til kundenes behov. Ser at denne tråden er tilbake til 2015. 

VISMA

Hei Espen!  Lagermodul i Visma eAccounting er under utvikling. Følg med på hva som skjer i prosjektet i tråden her