avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Eskil Skjærvold
CONTRIBUTOR *

Legg til vedlegg på faktura

av Eskil Skjærvold

Savner muligheten til å legge ved et vedlegg til en faktura som går med til kunden

6 SVAR 6
Henrik Horn
VISMA

av Henrik Horn

Det er et godt innspill, jeg videreformidler dette til ansvarlig for eAccounting.

Jeg har oppdatert supportartikkelen nå med en notis om dette, og ber om at supportpanelet også oppdateres med et eget punkt for å gjøre brukere opperksom på det. Ellers gjelder dette alle økonomisystemer som bruker Visma Autoinvoice til å sende en eFaktura til privatpersoner.

mvh

Henrik Horn - Visma Mamut 

Marius Sæther1
CONTRIBUTOR *

av Marius Sæther1
Det er kjekt å vite. Det fremgår ingen steder at det er sånn, ideelt burde eaccounting varsle om du prøver å sende en faktura med vedlegg til privatperson.
Godkjent løsning
Henrik Horn
VISMA

av Henrik Horn

Hei Marius!

Det er korrekt, vi har ikke implementert dette enda i Autoinvoice tjenesten. Det har vært noen utfordringer med vedlegg til NETS som vi er i dialog med NETS hvordan skal løses. Målet er å finne en god håndtering på dette iløpet av høsten og ha på plass en løsning mot slutten av året. Dette kan ikke garanteres da dette må gjøres i samarbeid med NETS og vi er avhengig av leveranser fra de.

Dersom en eFaktura til privatperson avvises av privatpersonen og skrives ut og sendes per post, vil vedleggene også skrives ut og leveres per post.

eFaktura til bedrifter vil ta med vedlegg (Der foreligger det noen begrensninger i størrelse og antall).

mvh

Henrik Horn - Visma Mamut

Marius Sæther1
CONTRIBUTOR *

av Marius Sæther1
Det virker tydeligvis ikke på eFaktura til privatpersoner. Jeg sendte en faktura med vedlegg som eFaktura til privatperson, og der kom bare fakturaen frem, ikke vedlegget.
Godkjent løsning
Edvard Berntzen
VISMA

av Edvard Berntzen

Hei Eskil.

Dette er nå lansert. Se mer info i nyhetsbrevet

Mvh.

Edvard Berntzen

Visma Mamut support. 

Emilie Røed
VISMA

av Emilie Røed

Hei Eskil,

Takk for innspill! Dette er noe vi har som mål å få på plass før sommeren. 

Mvh

Emilie Røed - Visma Mamut AS