avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Leverandørfakturaer

Hei,

Går det ann å få en utskrift som viser leverandørfakturaer som er forfalt og ubetalte ?
Ser at jeg kan søke på dette under fliken ubetalte leverandørfakturaer, men jeg ønsker en utskrift i pdf-format.

Når jeg går på regnskap og utskrifter og velger ubetalte leverandørfakturaer f.eks. pr 28.02.17 får jeg bare en liste som også viser de fakturaer som ennå ikke er forfalt.

Er det en annen måte jeg kan få ut en slik utskrift på ?

Mvh. Katrin Eikrem

4 SVAR 4

Re: Leverandørfakturaer

Hei Katrin,

Man kan ikke utelate de fakturaer som ikke har forfalt fra "Ubetalte leverandørfakturaer" rapporten. Det man derimot kan gjøre er å sortere listen på forfallsdato. Du vil  da enkelt kunne se hvilke fakturaer som er forfalt og ubetalt, og hvilke som ikke er det.

Håper dette var til hjelp.

Med vennlig hilsen
Tobias
Visma Mamut Support

Logget i saksnummer:  263330

Med vennlig hilsen,
Tobias Aune
Visma Mamut Support
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community.
CONTRIBUTOR ***

Hei,

Syns likevel at det burde være mulig å få ut en slik liste. Jeg har en kunde med veldig mange fakturaer og dårlig likviditet. Da er det ønskelig på en enkel måte å få ut en liste som viser forfalte og ubetalte og som viser en sum nederst.

Nå må jeg ta ut listen i Excel-format og redigere den der.

Mvh. Katrin Eikrem

CONTRIBUTOR *

Hvis du skriver ut aldersfordelt saldoliste (reskontro kunde/leverandør, aldersfordelt pr dagens dato), så får du ei enkel og grei oversikt over fakturaer som er forfalt pr kunde/leverandør og hvor gamle fakturaene er. Hver enkelt faktura blir ikke spesifisert da, men det er ei veldig grei liste for å holde enkel oversikt.

Hei,

Vi oppretter et produktønske for deg for å få på plass en slik rapport i Visma eAccounting.

Jeg tror Tone her sikter til Mamut Business Software som har en slik aldersfordelt reskontrorapport.

Med vennlig hilsen
Tobias
Visma Mamut Support 

Med vennlig hilsen,
Tobias Aune
Visma Mamut Support
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community.