avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CHAMPION *

Lønn feiler - krever a-melding men alle er levert

(updated by Arne Johansen ‎01-01-2018 13:07 )

Prøver å kjøre lønn i januar 2018 men får feilmeldingen "Lønnsslippen kan ikke lagres ettersom det finnes eksisterende a-meldinger som ikke er godkjent. Vi anbefaler at du lagrer lønnsslippen som utkast til a-meldingen er godkjent. Vennligst trykk på "ny a-melding" for å sende og få godkjent a-melding."

Alle a-meldinger for 2017 er levert og godkjent, så da står jeg fast. Får ikke kjørt lønn. 

Arne Johansen

Daglig leder ARJO Regnskap AS
7 SVAR 7
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Sv: Lønn feiler - krever a-melding men alle er levert

Hei,

Har fått akkurat samme feilmelding.

Hilsen,

Alex Bray.

CHAMPION **

Henger meg på denne, jeg også får samme feilmelding og får ikke kjørt lønn nå i 2018, selv om alt er i orden mtp historiske a-meldinger tom 2017. Ved forsøk på "ny a-melding" får jeg at "Ingen lønnsslipper er opprettet. En a-melding med kun arbeidsforholdet vil bli opprettet." hvor jeg så svarer avbryt.

Highlighted
CHAMPION *

Jeg har problemet på flere kunder, så dette er nok noe som har oppstått ifbm årsskiftet og er generelt, og ikke bare gjelder enkeltkunder

Dette må fikses SNAREST. 

Arne Johansen

Daglig leder ARJO Regnskap AS
Highlighted

Hei,

Her har det oppstått et problem som gjør at eAccounting ikke får til å opprette lønn/a-melding. Vår utviklingsavdeling jobber med å korrigere dette så raskt som mulig og alle ressurser blir satt inn på dette inntil problemetet er løst. Det ser ut til å påvirke alle kunder

Vi beklager problemene dette medfører. Vi vil forsøke å gi mer informasjon i denne tråden så snart vi har det.

Med vennlig hilsen,
Tobias Aune
Visma Mamut Support
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community.
Highlighted
CONTRIBUTOR *

Hei

Opplevde samme feil. Gikk inn i Firmainnstillinger - Lønnsinnstillinger og endret Dato For Første a-melding til januar 2018. Det løste problemet for meg.

Mvh

Øystein Berg

Highlighted
CHAMPION **

Dette ser ut til å fungere igjen i dag 03.01.2018.

Highlighted

Hei Terje,

Som du har erfart så skal dette fungere igjen nå. Status er også oppdatert på status.visma.com

Vi beklager ulempemene dette har medført.

Med vennlig hilsen,
Tobias Aune
Visma Mamut Support
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community.