for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Går det an å sende elektronisk på nytt for et utvalg - eller må jeg generere alle på nytt?
Løst! Gå til løsning.
Er fremgangsmåten vist ovenfor kun for å kunne skrive ut tidligere lønnsslipper? Jeg har en ansatt som ikke hadde fått registrert bruker og "gått glipp av" fire lønnsslipper. Den ansatte ser ikke lønnsslippene som var generert før brukeren ble satt opp. Hvis jeg går på "Elektronisk levering" og "Generer og send", så får vel alle ansatte en ny lønnsslipp? Kan jeg generere og sende elektronisk kun til et utvalg?
Hei @Håkan F
Ja, det er kun for å skrive ut nye lønnsslipper.
Dersom du trykker Generer og Send vil det ikke komme flere lønnsslipper til de som allerede har mottatt lønnsslipp
Mvh Turi M. Sørensen
Senior Support Konsulent
Visma eAccounting Payroll og Expense Support
Hei Jorunn
Du kan generere for et utvalg av ansatte på en lønnskjøring hvor lønnslippene allerede er generert.
Åpne den lønnskjøringen det gjelder, gå til fanekort Betaling og rapportering og huk av for Utvalg under Lønnsslipper. Marker de ansatte det gjelder. Trykk deretter (Re-)generer lønnslipp:
Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning.
Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂
Mvh Turi M. Sørensen, Visma Mamut Support
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.