avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Wilfred Karlsen
CONTRIBUTOR *

Moms tjenesteimport og forholdsmessig fordeling

av Wilfred Karlsen

1. Er det mulig å få et riktig konteringsoppsett av f.eks. kjøp av annonsering på Facebook? Tjeneste-import. Kan det gjøres direkte fra bankavstemmingen?

2. Kan man i samme kontering håndtere forholdsmessig fradrag for inngående merverdiavgift? Eller må det ev. gjøres i en egen tilleggs-postering?

Ring meg gjerne, Wilfred Karlsen, tlf. 91589040, aut.regnskapskontor Ecopartner AS

Helst svar til post@ecopartner.no

2 SVAR 2

av Cecilie Bøhn

Hei, 

Du kan opprette en egen bokførignsmal for avstemming av disse betalingene i kasse og bank. Dette kan du sette opp under innstillinger - bokføringsmaler. Du kan legge inn et navn, og velge bruksområde: annen utbetaling. Når du velger "annen utbetaling" i kasse og bank vil du få opp denne malen 

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning
vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Cecilie Bøhn
Support Consultant

av Jørn Karlsen

Hei

Faglig diskusjon er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.
Siden ditt spørsmål er system tekniske spørsmål, flytter jeg ditt innlegg til support.

Har du faglige spørsmål, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning

Med vennlig hilsen
Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen