for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei,
Jeg har et eget AS hvor jeg har lånt penger fra meg selv privat. Er det noen fordeler ved å tillegge renter begrenset til den aktuelle skjermingsrenten eller blir dette uansett et nullsumspill slik at det enkleste bare er å gi et et rentefritt lån?
Hei @Bluechip
Support og våre konsulenter tilbyr generell bistand i Visma eAccounting Payroll og Expense (dvs opplæring i/bruk av generelle innstillinger, de forskjellige modulene og eventuell feilsøking). Bistanden går på bruk av systemet og ikke opplæring i regnskapsteori. Vi er ikke autoriserte regnskapsførere og kan derfor ikke svare på regnskapstekniske spørmål om føring av bilag, kontering, ameldingskoder på egenopprettede lønnsarter eller spørsmål rundt fordeler ved forskjellige former for renteberegning.
Vi minner om at hjelp du får fra Visma eAccounting AS utover det tekniske, kun er veiledende.
Hvis du vil ha et bindende svar, må du alltid kontakte en regnskapsfører, eller Skatteetaten.
Finn regnskapsfører:
www.visma.no/eaccounting/finn-regnskapsforer/
Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning blir vi veldig glad om du trykker "Godta som løsning"
Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂
Mvh Turi M. Sørensen
Senior Support Consultant
Visma eAccounting Payroll og Expense Support
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.