avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CONTRIBUTOR *

Problem med bankoppdateringer

av Marit Skår1

Hei

Har ikke fått noen oppdateringer/retur fra banken siden 30.06.15 og har liggende utførte betalinger bl.annet bankomkostninger som ikke er kommet.

9 SVAR 9
Godkjent løsning
CONTRIBUTOR ***

av Ole-Petter Ortveit1

Takk Christina, 

Ringte DNB, de fikset en feil i en fil. Så løste det seg.

Godkjent løsning
VISMA

av Christina Mathisen

Hei

Vi har fått enkelte tilbakemeldinger fra kunder som likner på det dere beskriver her. Men over ser jeg dere har litt ulike senarioer så jeg kan ikke bare svare generelt her. Det er ikke i forbindelse med ny versjon fra oss at det har stoppet opp hos noen kunder, men DNB har gjort endringer på integrasjonen fra sin side der vi har sett at det har laget problemer for noen kunder. Dette gjelder da at leverandørfakturaer man har lagt inn i eAccounting ikke har kommet over til DNB. Ikke at bankhendelser fra DNB ikke har kommet over til eAccounting, det er isåfall noe annet vi ikke har sett før.

Det vi har fått beskjed om av DNB er at for de som opprettet levernadørfakturaer i en periode 30.06.-01.07 har ikke blitt behandlet i DNB på korrekt måte. Disse har da stoppet opp og samme skjer med de filene som kommer bak. Dette kan rettes ved å ringe DNB på tlf: 04800 taste 3 og deretter 3 og be de undersøke om de kan starte disse filene igjen. (feil på sekvenskontroll).

Det er bare noen kunder som fått denne feilen og vi kan ikke se hvem det er, derfor har vi eller DNB ikke gått ut med noe felles feilmelding.

Dersom noen av dere trenger mer hjelp utover dette er det best om dere sender oss en mail til support@vismaavendo.no eller ringer på 45 50 61 50 isteden for å skrive i felles casen her. Dette for å hjelpe hver og en av dere med deres konkrete case på en ryddigst måte og sikre at vi får inn den informasjonen vi trenger for å løse utfordringen.

Ha en fin dag!

Mvh Christina Mathisen 2.linje eAccounting support.

CHAMPION **

av Terje Bakken

Nå har det kommet inn en bunch med transaksjoner her og fikk beskjed om ny versjon tilgjengelig som skapte hvit skjerm og jeg måtte fjerne cookies for å få opp eaccounting igjen, men betalte fakturaer med KID er ikke automatisk bokført slik de skal, det er heller ikke en "Bokfør" knapp slik det av og til er, men det skjer kanskje noe mer til i morgen kanskje...

CONTRIBUTOR *

av Marit Skår1

😞 hadde da vært en idea at vi hadde fått et svar på og el en forklaring på det da i det minste  Ikke noe smilefjes  

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Samme her, men er det noe som kan gjøres, eller er det bare å vente?????

Siste overføring 01.01.2015

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Funker ikke hos oss heller, aner ikke om kuinder har betalt, og vi får ikke betalt våre leverandører.. (uten å gjøre det direkte i nettbank)

CONTRIBUTOR ***

av Ole-Petter Ortveit1

fungere fint for oss. Sist innlest 07.07.2015

CONTRIBUTOR *

av Marit Skår1

er vel samme problem som sist dem la ut ny versjon 😞

CHAMPION **

av Terje Bakken

Jeg ser det samme, Ingen nye banktransaksjoner er overført til eaccounting siden 01.07.2015.