avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

JonJ
CONTRIBUTOR *

Problemer med å lage lønnsslipp

av JonJ

Hei,

Jeg har siden i går prøvd å lage lønnsslipper for denne måneden, men får stadig denne feilmeldingen "Lønnsslippen kan ikke lagres ettersom det finnes eksisterende a-meldinger som ikke er godkjent. Vi anbefaler at du lagrer lønnsslippen som utkast til a-meldingen er godkjent."

All tidligere a-melding er godkjent, så jeg tror at denne feilen må være fra systemet ditt.

Prøv å løse dette slik at jeg kan fortsette med jobben min.

Mvh

2 SVAR 2

av Cecilie Bøhn

Hei John, 

Jeg har sendt deg en epost for å undersøke litt mer hvorfor du får denne feilmeldingen ved oppretting av lønnslipp! 

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning
vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Cecilie Bøhn
Support Consultant
Silje Rong
VISMA

av Silje Rong

Hei

Diskusjon i Kundeservice Visma eAccounting er et forum for spørsmål vedrørende ditt kundeforhold.
Siden ditt spørsmål er av den systemtekniske arten, flytter jeg ditt innlegg til forum for tekniske spørsmål.

Har du spørsmål om avtaleforholdet ditt, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning. 😊

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community!

Med vennlig hilsen : Silje Rong | Support Manager