avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CHAMPION *

Re: Flere faktura med vedlegg til samme kundeHei

Hei,

hvordan fungerer dette i praksis? Jeg bruker ikke ordre-modulen, men har en kunde med mange forskjellige prosjekter i løpet av en måned. Disse ønsker kunden spesifisert oversikt inkl mva for hvert prosjekt. 
Det vil si at jeg i eAccounting time må lage fakturautkast pr prosjekt og overføre til eA som fakturautkast. Men hvordan skal jeg sende alle fakturautkastene som en faktura??

3 SVAR 3
Highlighted
CHAMPION *

Re: Flere faktura med vedlegg til samme kunde

Highlighted

Hei, 

Jeg ser at innlegget ditt er blitt merket som "Løst". Har du funnet en løsning på dette? 🙂

Hvis ikke hjelper jeg deg gjerne!

Ønsker deg en fin dag videre.

Logget på saksnr.: 517520

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂
Highlighted
CHAMPION *

Hei,

grunnen til at det er satt som "løst" er at jeg ser på andre løsninger for faktureringen av mine kunder, og på regnskapsføringen i sin helhet. Synes det er vel mye lovnader generelt hos dere som dere ikke klarer å levere til tidene dere sier, så jeg kikker nå på andre løsninger hos deres konkurrenter.