avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Sindre Breivik
CONTRIBUTOR **

Registrering av tid til administrasjon

av Sindre Breivik

Har dere et tips til hvordan vi kan føre tid til diverse internt arbeid til drift av konsulent selskapet vårt ? Bør vi opprette et eget administrasjonsprosjekt-prosjekt og egne tidsartikler til timeføring her ? Eksempel, regnskapsarbeid, post, timeregistrering, rengjøring osv.. Mottar gjerne tips fra dere på hvordan vi kan organisere dette i visme eAccounting.

2 SVAR 2
Sindre Breivik
CONTRIBUTOR **

av Sindre Breivik

Stemmer det, tipset er:

opprette en kunde i eAccounting som heter "Intern tid" og også en aktivitet som heter noe med "interne oppgaver" eller "administrasjon" og da kan du registrere timene som ble brukt på styring eller administrasjon på eA Time. Da vil du kunne se litt statistikk på det på hovedsiden på timemodulen også på rapporter. Du trenger ikke å overføre timene til fakturagrunnlag.

Godkjent løsning
Linn Østensen
VISMA

av Linn Østensen

Hei, Sindre.

Jeg ser at du har fått svar fra min kollega på supporthenvendelsen din angående dette. Hun anbefaler deg å gjøre dette i Visma eAccounting Time, uten å overføre fakturagrunnlag. Du kan opprette kunde og aktiviteter du kan bruke til dette, og du vil kunne se statistikk på dette når du registrerer timer på dette.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Logget på saksnr.: 200426

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂