avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Reklame fra visma

I det siste har det kommet opp diverse reklame fra Visma i min modul (som jeg betaler for). Det er enten tilbud på større kassakreditt eller visma som ønsker å kjøpe mine fakturaer. 

Hvordan kan jeg melde meg av dette? Jeg liker regnskapsprogrammet men har aldri ønsket at det skal være en salgskanal mot meg som kunde. Selv synes jeg det blir uproffesjonelt av Visma som leverandør av denne tjenesten. 

6 SVAR 6
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Sv: Reklame fra visma

Enig. Få det vekk !

Highlighted
CONTRIBUTOR **

Helt enig! Fryktelig irriterende! 

Highlighted

Hei,

Vi beklager at dere finner informasjonen om disse tjenestene i programmet upassende for deres virksomhet. Vi ønsker likevel fra tid til annen å informere om nyheter og tips i Visma eAccounting, da mange kunder har ønsket informasjon om nyheter i programmet i stedet for på mail. Vi takker for deres tilbakemelding, og vi tar selvsagt dette til oss og skal prøve å finne en balanse mellom hvor mye og hvordan vi kommunisere dette til våre kunder. 

Informasjon om de nye tjenestene Fakturasalg og Kassekreditt spesielt.
I forbindelse med den svært spesielle situasjonen Norge og verden står overfor i disse Korona tider, er det svært mange SMB bedrifter i Norge som er sterkt berørt av omsetningssvikt, usikre tider og ingen tilgang til kapital eller statlige krisepakker. Mange SMB bedrifter opplever også utfordringer med bedriftslån i banken. Konkurs er dermed en overhengende fare for mange SMB bedrifter i Norge i dagens spesielle situasjon. Derfor har vi inngått et samarbeid om finansielle tjenester, tilpasset SMB bedrifter med Aprila Bank ASA - som gjør at de av våre SMB kunder som trenger det, har et alternativ for tilgang til kapital via tjenestene Fakturasalg eller Kassekreditt. Vi ønsker derfor å kommunisere dette spesielt i programmet i.

Ønsker man ikke at tilbud om fakturasalg skal vises ved opprettelse av fakturaer, kan dette skrus av under Utvidelser - Visma Fakturasalg og knappen "Vis tilbud på faktura" til høyre. 

Community_innlegg_slide onoff.png
Hilsen,
Jan Helge Eikrem, Product Manager
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Takk for svar.  Fint at vi kan fjerne reklame i utvidelser 👏🏼 .

men at dere skal markedsføre bankløsninger mot oss som kundegruppe, burde være valgfritt. 
Selvfølgelig står jeg fritt for å velge min regnskapsprogram leverandør, men man forventer ikke spam som dette av en seriøs bedrift som Visma. 
Til gjengjeld er jeg veldig glad for oppdateringer og tips som gjelder programmet. Det tenker jeg er relevant. 
Generelt er jeg meget godt fornøyd med eAccounting og setter pris på at dere lytter. 

Highlighted
CONTRIBUTOR **

Eikrem. Lite tilfredsstillende svar! 

I steden for å beklage bør dere heller fjerne det eller i i det minste opplyse i samme pop up hvor denne reklamen kan skrus av. 

Det var een gang!

Highlighted

Hei igjen @Magne Arnø Møksvold ,

Vi tar til oss tilbakemeldingene og vil se på hvordan vi kan forbedre oss fremover.
Ift pop up dere har fått rundt Kassekreditt, vil denne bare være synlig ved første innlogging, og ikke vises igjen ved neste innlogging. Så håper jeg muligheten for å skru av "tilbud om fakturasalg" under Utvidelser er godt nok dekkende for tjenesten Fakturasalg, dersom man ikke ønsker at tilbud skal dukke opp.

Takk for deres tilbakemeldinger - vi setter stor pris på deres engasjement for bedre løsninger fra oss og ønsker dere en riktig fin 17.mai feiring til helgen 🙂

Vennlig hilsen,

Jan Helge Eikrem, Product Manager