avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Jonas Jensen2
CONTRIBUTOR *

Salgsstatistikk

av Jonas Jensen2

Hei,

Vi har ett veldig grunnleggende behov av å ta fram rapporter som viser hvor mye vi har solgt av ulike produkter over ulike tidsperioder. I dag kan vi bare få fram denne informasjonen ved å gå inn på hver enkelt artikkel og kopier og lime inn omsetningstall per måned. Dette er altfor tidskrevende med tanke på at vi har veldig mange artikler. Vi har et sterkt önske om at dere utvikler en utskrift som viser salgsstatistikk. Dette oppfatter vi som en stor mangel i systemet. 

Håper dette vil få prioritet.

7 SVAR 7

av Edvard Berntzen

Hei igjen.

Rapporten Salgsstatistikk er nå tilgjengelig igjen, under Regnskap - Utskrifter i Visma eAccounting.

Mvh.

Edvard Berntzen

Visma Mamut support

Logget på saksnr. 154371. 

Godkjent løsning
Edvard Berntzen
VISMA

av Edvard Berntzen

Hei.

Rapporten Salgsstatistikk ble lansert, men for øyeblikket er den utilgjengelig pga. problemer med rapporten. Det jobbes med å løse dette, og den vil være tilbake så snart som mulig. Jeg kommer tilbake til deg når dette er rettet. 

Salgstatistikk er generelt tilgjengelig for alle kunder av Visma eAccounting uten tilleggskostnad. Merk at den ikke er tilgjengelig for kunder av Visma eAccounting Faktura. 

Mvh.

Edvard Berntzen

Visma Mamut support

Logget på saksnr. 154371. 

Jonas Jensen2
CONTRIBUTOR *

av Jonas Jensen2

Hei, 

Jeg finner ingen rapport "Salgsstatistikk" under utskrift? Krever det at man abonnerer på en viss tjeneste?

Mvh

Hanna Jensen

Godkjent løsning
Edvard Berntzen
VISMA

av Edvard Berntzen

Hei igjen. 

Det ble nylig sluppet en ny versjon av Visma eAccounting som inkluderer Salgsstatistikk som utskrift. Du finner den på Regnskap - Utskrifter

Mvh.

Edvard Berntzen

Visma Mamut support

Logget på saksnr. 46967. 

av Edvard Berntzen

Hei. 

Vi kan ikke love noe, men det er iallefall planlagt å komme i løpet av 3. kvartal 2016.

Mvh.

Edvard Berntzen

Visma Mamut support

Logget på saksnr. 46967. 

Geir Lexow
CONTRIBUTOR *

av Geir Lexow

Hei,

Er det noe fremdrift i denne saken?

Mvh Geir

Godkjent løsning
Edvard Berntzen
VISMA

av Edvard Berntzen

Hei Jonas.

Beklager sent svar!

Vi beklager at vi ikke kan tilby dette i dag. Det er riktignok planlagt å komme i en fremtidig versjon av Visma eAccounting.

Mvh.

Edvard Berntzen

Visma Mamut support.

Logget på saksnr. 46967