Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR **

Samlehåndtering er alt for enkelt

Hei, samlehåndtering for faktura-utkast er for enkelt som det er nå, særlig når man driver nettbutikk med mange kjøp.

Som det er nå blir fakturadatoen automatisk endret for alle utkast, og det er ikke ønskelig. Ved samlehåndtering skal man kunne endre dato på alle fakturaene, og endre forsendelsesmetode på alle, slik at man slipper å gå inn en og en.

5 SVAR 5

Sv: Samlehåndtering er alt for enkelt

Hei,

Tusen takk for tilbakemelding.

Det finnes dessverre ingen støtte for denne funksjonen i Visma eAccounting per. dags dato,

men jeg legger opp dette som et ønske for fremtidig implementering.

Vil også tipse om vår idébank hvor du kan foreslå og stemme på ideer.

Med vennlig hilsen,

Visma Mamut Support

CONTRIBUTOR **

hei

de står som standard  bokfør og send som e-post, må da manuellt endre disse til bokfør og send som pdf hver gang og har opptil 30 om gangen

hvor er innstillig for å endre dette ?

Highlighted

Hei Kenneth,

Ved massefakturering har du valget "Sett hendelse for alle". Her kan du velge om det skal bokføres og sendes e-post, skrives ut PDF eller om fakturaen skal sendes via AutoInvoice. 

Massefakturering kan du lese mer om her.

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community!

Med vennlig hilsen

Petter Lippestad
Visma Mamut Support

CONTRIBUTOR **

Hvis samlehåndtering hadde hatt samme muligheten som massefakturering så hadde det hjulpet, i hvert fall for forsendelsen.

Hei igjen,

Dette er absolutt et godt poeng. Det finnes ingen direkte innstillinger i Visma eAccounting iht. samlehåndtering per. dags dato. 

Tipser igjen om vår idébank der du kan foreslå egne forbedringer for programmet samt stemme frem løsninger som du mener bør implementeres.

Med vennlig hilsen

Petter Lippestad
Visma Mamut Support