Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR **

Sammenstilling til skattyter

Jeg kjører ut en sammenstilling til skattyter som skal sendes den ansatte. Jeg la inn en inngående saldo fra 30.06.16 i forbindelse med igangsetting med "Lønnsslipp".

Jeg kan ikke se at de akkumulerte verdiene kommer med i sammenstillingen, dvs verdiene fra 1. halvår.

Stemmer det?

5 SVAR 5

Re: Sammenstilling til skattyter

Hei, Truls.

Vi skal se litt nærmere på dette for å se hva som blir riktig her. Du vil høre fra meg når jeg vet noe mer Smilefjes glad

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh. 

Linn Østensen

Visma Mamut support

Logget på saksnr.: 213475

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad

Hei igjen, Truls. 

Jeg har fått undersøkt dette, og det stemmer at lønnsslipper av typen Inngående saldo ikke kommer med på rapporten Sammenstilling til skatteyter. Dette er fordi inngående saldo ikke blir bokført i regnskapet i Visma eAccounting, men bare registrert i lønnsmodulen. Det er kun lønn som er bokført i Visma eAccounting Lønn, altså lønnsslipper av typen Vanlig lønn, som tas med på denne rapporten.

Håper dette var oppklarende.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen 

Visma Mamut support

Logget på saksnummer.: 213475

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
CONTRIBUTOR **

Hei

Takk for svar. Når de akkumulerte verdien kom med på lønnsslippen til den ansatte forventet jeg at de også kom med på den årlige "sammenstilling til skattyter". Unngår heldigvis dette i 2017.

mvh Truls Nylén

Hei, Truls.

Jeg forstår at du forventet det. Jeg skal melde dette inn som et ønske om forbedring til vår produktutviklingsavdeling. 

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Logget på saksnr.: 213475

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Hei, Hvordan får jeg med tidligere opptjent lønn på sammenstillingsrapporten for 2017?

Gikk over fra annet system til Visma eAccounting lønn den 010817, la inn inngående saldo 31.07.17, men det kommer ikke med på sammenstillingen til skatteyter. Dette blir jo feil. 

Mvh 

G Johansen