avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR **

Scannede dokumenter tolkes ikke - andre som opplever det?

Er ny i Visma eAcc. Jeg solgte inn programmet til daglig leder med bakgrunn i at han nå kan scanne dokumentene fra sitt kontor (fysisk laaaaangt fra mitt) til en e-postadresse generert i systemet, og at bilagene da gikk i nn i systemet ferdig tolket. Men de tolkes ikke! De ramler inn uten noen opplysninger når man sender fra ordinær scanner til programmet, og da blir det ganske så umulig å gå inn og kikke gjennom hvert bilag for å finne hva som hører til hvilken transaksjon i bank f.eks....noen andre som opplever dette?

2 SVAR 2
Highlighted
CONTRIBUTOR *

Sv: Scannede dokumenter tolkes ikke - andre som opplever det?

Opplever det samme . Var dette en del av grunnen vi valgte Visma . Dette fungerte veldig bra på Fiken som vi også bruker i et annet firma .
Highlighted

Sv: Scannede dokumenter tolkes ikke - andre som opplever det?

(updated by Linn Østensen VISMA ‎12-04-2018 15:55 )

Hei,

Hvilken e-postadresse er det det sendes til? Den som er generert under Firmainnstillinger - Fakturaopplysninger (denne slutter på @autoinvoice.no) eller er det den som hører til mobilappen som heter Visma Scanner?

Logget på saksnr.: 515560

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂