avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Thomas Hasselø
CONTRIBUTOR ***

Sette betalingsbetingelse lik fakturadato i Visma eAccounting

av Thomas Hasselø

Finner ikke noe alternativ for å sette betalingsbetingelser lik fakturadato i Visma eAccounting. Jeg kan ikke bruke "Kontant", for da skrives det ut en kontantfaktura mens jeg skal ha en vanlig faktura (faktura for husleie med forfall den 1. i måneden). Er det noen løsning på dette? Å datere fakturaen før den 1. er ikke aktuelt, den skal dateres i leiemåneden.

4 SVAR 4

av Sofia Sällström

Hej,

Detta är inte med i senaste versionen av eAccounting dessvärre.

Med vänliga hälsningar,

Sofia Sällström

eAccounting support

Thomas Hasselø
CONTRIBUTOR ***

av Thomas Hasselø

Er dette tatt inn i den nye versjonen 7.4? Fortsatt et problem for meg at jeg ikke kan lage fakturaer med fakturadato fram i tid (1. i mnd) og forfall samme dato, slik jeg kan sende månedsfakturaer til mine leietakere i god tid før de forfaller.

Godkjent løsning
Thomas Hasselø
CONTRIBUTOR ***

av Thomas Hasselø

Det hadde vært flott om du kunne gjøre. Husleiefakturaer har normalt samme forfalls- og fakturadato (1. i måneden), så jeg vil tro at dette gjelder flere av kundene deres som driver med utleie.

av Sofia Sällström

Hej,

Man kan inte sätta betalingsbetingelser lik fakturadato på kundekortet men man kan alltid ändra förfall manuellt på fakturan. Det är 30 dagars förfall som default på betalingsbetingelser men när man lager en ny faktura har man möjlighet att ändra detta dato själv.

Jag kan självklart upprätta detta som en önskan om förbättring till vår produktutvecklingsavdelning!

Med vänliga hälsningar,
Sofia Sällström
eAccounting support