avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

JesperJ
CONTRIBUTOR **

Skanning tager lang tid

av JesperJ

Hej,

Der går ret lang tid fra vi sender bilag til scanning til vi modtager dem i eAccounting. Ofte tager det et helt døgn. Er der andre der har det problem?

På forhånd tak. 😊

4 SVAR 4

av Cecilie Bøhn

Hei Jesper, 

Sender du bilagene fra Visma Scanner appen eller sender du til orgnummer@autoinvoice.no? Sender du til orgnummer@autoinvoice.no tar det en stund ettersom bilagene blir skannet manuelt

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning
vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Cecilie Bøhn
Support Consultant
Godkjent løsning
JesperJ
CONTRIBUTOR **

av JesperJ

Hej Cecilie,

Jeg synes ikke 12-24 timer en "stund" 🤔 Hvad mener du med manuelt? Det lyder jo helt skørt? De modtager i PDF og scanner manuelt alligevel????

Vi kan ikke anvende app'en da vi har alt for mange bilag til at scanne på en telefon. Så forsvinder fordelen med scanning.

Arne Johansen
CHAMPION *

av Arne Johansen

Det jeg gjør er å "dra" pdf rett fra epost og inn i "vedlegg" - da blir de tolket.

Er det veldig mange, lagrer jeg dem i en mappe på pc, og så "drar" jeg dem fra mappen og inn i vedlegg i eAccounting. De blir da tolket maskinelt på sekunder  (men ikke sjekket manuelt, slik som løsningen over gjør) - du må selv dobbeltsjekke når du bokfører at alt er korrekt tatt med.  

Arne Johansen

Daglig leder ARJO Regnskap AS
JesperJ
CONTRIBUTOR **

av JesperJ

Hej Arne,

Tak for svaret. Det gør vi også men den løsning er ikke helt seamless og tager tid. Andre scannings løsninger tager det 5-10 minutter fra afsendelse til modtagelse.