avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Rolf Angelsen
CONTRIBUTOR ***

Statistikk over salg til alle kunder

av Rolf Angelsen

Er det mulig at det ikke finnes en rapport, eller uttrekk med en samlet oversikt over salg til alle kunder, eller har jeg ikke sett godt nok etter?

Salgsstatistikken under utskrifter er bare pr artikkel, og eksport av kunderegisteret gir bare enkelte feltene i registeret, burde vært mulig å eksportere alle felt etter min menihg.

Velger man Salg-Kunder kommer det opp en oversikt der den ønskede opplysningen fins, totalt salg for alle kunder, men den kan vel ikke ekporteres eller filtreres etter salg over/under en gitt grense. 

1 SVAR 1

av Linn Østensen

Hei, Rolf.

Per i dag finnes det ikke en egen utskrift av rapport lik den siden du nevner med informasjon under Salg - Kunder. Vi har salgsstatistikk og kundereskontroliste. I kundereskontrolisten ser du alt som er fakturaert på de forskjellige kundene, men det er kanskje ikke dette du ser etter. 

Vi jobber med å forbedre rapportene i Visma eAccounting, da det er flere som har mange gode ønsker og ideer på dette området! Jeg anbefaler deg å legge inn et ønske ang. en slik rapport i vår idebank, slik at ønsket ditt kommer frem til de som utvikler programmet, i tillegg til at andre kan stemme frem ønsket om de savner dette også 🙂

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂