cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
My Areas

Sign in or create account

to get a personalized navigation.

CHAMPION *

Supportpanel

by Lotte Valla

Hei!

Mitt supportpanel virker ikke? Skriver inn søkeord men ingen ting kommer opp?

5 REPLIES 5
CONTRIBUTOR **

by Per A.G. Andersson

Vi bruker ikke Internett explorer, vi bruker Google 

by Linn Østensen (Updated ‎12-04-2018 16:05 by Linn Østensen VISMA )

Hei, Per!

Supportpanelet skal nå fungere fint i også Internet Explorer. Du sier du bruker Google Chrome, men enda så fungerer ikke Supportpanelet for deg? Har du fremdeles dette problemet?

Om du fremdeles skulle oppleve trøbbel med supportpanelet hadde det vært fint om du kunne forklare litt nærmere akkurat hva problemet er hos deg, slik at jeg kan få undersøkt det nærmere 🙂 

Ønsker deg en fin dag videre!

Logget på saksnr. 515581

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂
CONTRIBUTOR **

Vi har Norsk som språk i Visma Financial, men når vi går til de svenske klientene så må vi endre språket til svensk for å få opp hjelpefunksjonene, his vi ikke endrer språk så får vi ikke opp noe.

Vi kjører i Google Chrom

Mvh

Per

@Linn Østensen  skrev:

Hei, Per!

Supportpanelet skal nå fungere fint i også Internet Explorer. Du sier du bruker Google Chrome, men enda så fungerer ikke Supportpanelet for deg? Har du fremdeles dette problemet?

Om du fremdeles skulle oppleve trøbbel med supportpanelet hadde det vært fint om du kunne forklare litt nærmere akkurat hva problemet er hos deg, slik at jeg kan få undersøkt det nærmere 🙂 

Logget på saksnr. 515581

Hei, 

Hvis det er Visma.net Financials du bruker, må du skrive et innlegg i deres forum. Klikk her for å åpne Visma.net Financial sitt forum. Da vil du kunne få svar fra noen som har mer kunnskap om ditt program, da dette er forumet for Visma eAccounting. 

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂
Accepted solution
Anonymous
Not applicable

by Anonymous

Hei Lotte, 

Jeg antar at du bruker Microsoft Internet Explorer hvor Visma supportpanel ikke vil kunne fungere, grunnet årsaker vi ikke kan gjøre noe med. Anbefaler deg å bruke andre nettlesere, for eksempel Firefox eller Google Chrome, som kan lastes ned gratis fra deres hjemmesider. Det vil heller ikke være noe problem med nettleseren Safari for Mac.

Ha en fin dag videre!

Med vennlig hilsen, 

Christoffer Santander Braute
Visma Mamut Support