for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Ja jeg var i kontakt med dem. Slik jeg forsto dem så ville ikke de retroaktive verdiene føre til feil i a-meldingen. Jeg godtok svaret da, men slik jeg forstår den detaljerte regnskapsrapporten så fører de retroaktive verdiene til at det rapporteres både et skattetrekk og AGA som det vel ikke er snakk om på juni-lønna.
Jeg får et bestemt inntrykk av at dersom man er så uheldig å forandre en ansatttelsestidspunkt i fortid så er det ikke så lett å få dette rettet opp.
Vh Svein
Hei, jeg har nesten samme problem. Vi utbetalte bare feriepenger i juni og nå har juni lønnen kommet som Reaktive verdier i juli sammen med juli lønn. 2 ganger lønn å alle jubler..
Hei
Om man har benyttet ferieavtale i juni, så skal jo fastlønn og trekk for lønn i ferie gå mot hverandre, og gi et minusbeløp som trekkes mot feriepengebeløpet.
I Payroll vil disse trekkene vises slik på lønnslippen:
Nå er jeg usikker på hvordan junilønn ser ut hos deg, og hvordan feriepengene ble kjørt, men ring oss gjerne på telefon 21490000, så kan vi ta en nærmere kikk på dette.
Mvh
Turi M Sørensen
Senior Support Konsulent
Visma Mamut AS
Hei
Da vi har løst dette sammen per telefon, så legger jeg ikke inn et svar til deg her på dette innlegget.
Mvh
Turi M. Sørensen
Senior Support Konsulent
Visma Mamut AS
Hei
Faglig diskusjon er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.
Siden ditt spørsmål er system tekniske spørsmål, flytter jeg ditt innlegg til support.
Har du faglige spørsmål, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning
Med vennlig hilsen
Visma Mamut AS
Jørn Karlsen
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.