avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Sv: Forfallsdato på førstesiden på faktura

Spørsmålet var egentlig ikke hva jeg skal be kunden om å gjøre. Spørsmålet var bare om det er mulig å få forfallsdato på førstesiden av faktura generert i Visma eaccounting. Ut fra andre fakturaer jeg har sett så er dette vanlig.

4 SVAR 4
Highlighted

Hei

Da vil jeg nesten anbefale deg å opprette en sak under visma eAccounting. De fleste som kan dokumentsenter kan ikke eAccounting da det er to vidt forskjellige brukergrupper. Jeg vil tro det er begrensede designmuligheter i eAccounting, men det vet jeg ikke. 

Uansett så opprett det under eAccounting istedenfor Visma Dokumentsenter så tror jeg nok noen andre kan hjelpe deg mye bedre. 

Highlighted

Hei,

Det er ingen mulighet for å justere plasseringen for forfallsdato på fakturautskriften i eAccounting. Dersom fakturaen består av flere sider vil forfallsdato alltid komme på siste side.

Dersom kundens system ikke kan behandle dette, så er det nok greit for de å vurdere om de ikke kan motta fakturaene elektronisk isteden, slik som jeg ser også Stian anbefalte i den forrige tråden.

Tobias

Med vennlig hilsen,
Tobias Aune
Visma Mamut Support
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community.
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Hei

Dette er en sak som har dukket opp nok en gang på en faktura jeg har sendt til et større internasjonalt selskap.

Svaret til selskapet er enkelt: forfallsdato bør stå på første siden på faktura, like ved fakturadato.

Det er vel strengt tatt ikke min jobb som et lite foretak å fortelle hvordan globale selskaper skal håndtere fakturaene sine.

Mener at det bør være en enkel sak for Visma å få inn forfallsdato på førstesiden av faktura.

Highlighted

Hei,

Det er nok helt klart ingen dum idè. Jeg ser du  har lagt opp dette som et ønske til forbedring på vårt idèforum for noen få dager siden. Jo fler som ønsker seg dette der, jo mer sannsynlig at dette blir prioritert.

Med vennlig hilsen,
Tobias Aune
Visma Mamut Support
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community.