Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Highlighted
CONTRIBUTOR *

Sv: Mamut dor smilepatruljen

Takk for meget hyggelig og avklarende samtale med tilbud om kraftig forlengelse av Mamut-avtalen. Det har likevel ikke lyktes meg å komme videre. Mamut er ikke mulig å aktivisere på noen av mine to PCer. Der jeg tidligere har brukt den avsluttes hele seansen under nedlasting av ny lisensfil. På den andre får jeg heller ikke opp noe av verdi for å overføre data til accounting. Frykter dessuten at mine mange forsøk på å komme videre har ført til at deler av regnskapet er forsvunnet. Det er fortvilende på bakgrunn av all hjelp jeg er tilbudt at jeg nå står enda mer fast enn tidligere. MVH Karl A. Roman.

3 SVAR 3
PARTNER

Hei

Jeg flytter saken din fra "Faglig forum" over til support, og slik at du kan få hjelp der.

Mvh/ Bente Ramberg - Azets Smart Accounting

Hei Karl Arvid!

Vi snakket sammen på tirsdag angående avtalen din og forlengelse så det skal være i orden nå. Dette virker som det er av en mer teknisk art så derfor har jeg kontaktet en kollega av meg på Mamut support som vil ringe deg mellom kl 14-16 i dag.

Med vennligst hilsen

Silje Miljeteig Rong
Team Leader Customer Service
CONTRIBUTOR *

Hallo. Fikk meget hyggelig og grundig hjelp i nesten to timer i går. Vi avsluttet fordi alt så ut til å endelig være i orden. Likevel viste det seg at min gjenopprettede Mamut manglet det aller meste fra 2018 og en hel del fra 2019 slik at det fortsatt ikke er mulig å utføre alt som må gjøres for å komme i mål med overgangen til eaccounting. Det ser ut som jeg må ha Mamut tilgjengelig på begge de aktuelle PC'ene samtidig. Feilen er utvilsomt min egen. Regnskapsførselen frem til mai 2019 har trolig foregått i Mamut One og free på ny PC, mens fakturaer har vært skrevet ut  i Mamut Business på den gamle... For å få nok plass på den gamle til å gjenopprette Mamut Business igjen ble det flyttet en hel del oppdateringer frem og tilbake. Nå er altså svært lite av regnskapsbasen tilgjengelig i Mamut Business! Kanskje vi kan finne en ny løsning i morgen???