avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Test miljø

Hei

Har dere en test område for eAccounting hvor jeg kan prøve forskjellige føringer? Har av og til behov for å teste før jeg gjør det på ekte. Bedre en å bruke koreksjonsbilag ved feil føring.

Mvh
Slavomir Polivka

3 SVAR 3
Highlighted

Sv: Test miljø

Hei,

Det er mulig å prøve programmet gratis når man lager en ny konto. Du kan for eks. opprette en ny konto her med en annen e-postadresse enn den du vanligvis bruker til eAccounting. Da får du muligheten til å teste ut forskjellig funksjonalitet.

Mvh

Tobias

Med vennlig hilsen,
Tobias Aune
Visma Mamut Support
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community.
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Lager man en ny konto får vi vel en selger "på nakken":-)  Det er så klart en mulighet, men man får jo da en helt tom konto som må "befolkes" først. I tillegg vil den bare være tilgjengelig noen få dager. Fra tid til annen dukker det opp problemstillinger det hadde vært fint å teste ut, særlig for oss som er relativt nye brukere. Derfor hadde det vært bedre med et allment tilgjengelig testmiljø med en viss mengde data i. 

Highlighted

(updated by Lisa Rognerud VISMA ‎17-11-2017 13:58 )

Hei Rolf,

Takk for tilbakemelding.

Dessverre er det ikke mulig med et slik type testmiljø, men jeg har registrert dette som ønske til forbedring videre til utviklingsavdelingen.

Ønsker deg en fortsatt fin fredagSmilefjes glad

Med vennlig hilsen,

Lisa Rognerud

Visma Mamut Support