avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Utskrift hovedbok

Hei,

Etter deres siste oppdatering har utskriften fra hovedboken blitt endret.

Ved utskrift tidligere har det vært sortert på dato, etter deres oppdatering er det nå sortert på bilagsnummer. Synes sortering på dato er bedre ved avstemming av bank.

Det burde være mulighet for og velge hvordan man ønsker utseende på utskriften.    

mvh,

Ann-Sofie

5 SVAR 5
Highlighted
CONTRIBUTOR *

Re: Utskrift hovedbok

Dette har jeg også akkurat oppdaget og det er veldig frustrerende.... Noen forslag til hvordan man kan få tilbake Hovedboken sortert på dato?

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Er det ingen hos visma som kan gi en tilbakemelding?

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Slik som jeg ser det hos meg, så har jeg muligheten og velge innenfor et spekter av tid og kontonummer, for eksempel 01.04.2016 til 30.04.2016, og kontonummer, for eksempel 1900 til 1950. Får da opp en oversikt for hver konto, og innenfor her er det sortert på stigende dato. Noen bedre måte kan jeg da ikke se at det kan gjøres på ?? Kan da også hende at det er blitt gjort en liten forandring en av de siste dagene akkurat på dette.

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Da har det blitt endret en av de siste dagene. Veldig bra.

Highlighted

Hei.

Beklager sen tilbakemelding. 

Rapporten Hovedbok hadde en feil som gjorde at bilagene ble sortert på bilagsnr istedenfor dato. Dette er nå rettet slik at den igjen sorteres etter dato. Merk at dette gjelder bilagene under hver av kontoene, ikke bilagene totalt sett. 

Mvh.

Edvard Berntzen

Visma Mamut support

Logget på saksnr. 121151.