avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Visma Eaccounting og skattemodul.

Hei!

Jeg ønsker å benytte skattemodulen for å levere til Altinn, mne hvor i all verden finner jeg denne? Og hvordan får jeg lagt den til mine eksisterende tjenester? Den kommer ikke opp når jeg følger tipslinken som kommer opp i regnskap/årsavsluning...

Med vennlig hilsen

6 SVAR 6
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Sv: Visma Eaccounting og skattemodul.

Visst den er i ditt abonnement, finner du den under årsavslutning. Øverst i høyre hjørne finner du et grønt rektangel merket "Åpne skatteskjemaer" Trykk på denne, så er du inne.

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Hei! Nei, den er ikke der, og den er heller ikke under "tilleggstjenester"... Skulle gjerne hatt den 😕

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Visst du har betalt for den, skulle du finne den der jeg sa. Og så vil den bli tatt bort fra tilleggstjenester så vidt jeg vet. Da må der være en feil, og da må du nok kontakte Visma

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Jeg kan ikke huske å ha betalt for den. Det har kanskje noe med at vi er et DA? Kanskje den ikke fungerer med den sleskapsformen. 

Dette er første året vi bruker eAccounting og sliter litt med å finne ut av ting. Finnes det noe sted å ta ut resultatregnskap? 

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Da har du Visma Økonomioversikt som også kommer som et tillegg

Highlighted

Hei Kim-Freddy,

Beklager for sent svar!

Vi har skattemodul kun tilpasset organisasjonsformene Enkeltpersonforetak eller AS.

Dessverre er ikke skjemaene i modulen tilbasset til andre organisasjonsformer enn disse to.

Dette registrerer jeg videre som ønske til forbedring til utviklingsavdelingen.

Ønsker deg en riktig fin dag!

Med vennlig hilsen,

Lisa Rognerud

Visma Mamut Support

Logget på saksnr. 322696