avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Klaus Langenberg
CONTRIBUTOR *

Visma eAccounting, Visma Scanner: Mulig å overføre "Kommentar" fra bilde til "Beskrivelse"

av Klaus Langenberg

Hei,

har startet å bruke Visma Scanner med stor begeistring! (-:

Når man beskriver bildet, få man opp følgende "input feld"

• Kommentar
  • Typ 
  • Dato
  • Navn
  • Summe
  • mva (lav middels høy)
  • Currency
  • Hvordan man betalte (cash eller kreditkort)

Jeg bruker tid til å legge inn Kommentar is det første feltet, som for eksempel "Mat på reise"

Etter at man har importert bankhendelse pleier jeg å avstemme banken:

• Kasse/Bank
  • søk tilhörende bokførings hendelse

Så finner vi bild som skal kobles til bankhendelsen.

Se bilde.

Hvorfor må beskrivelsen skrives inn på nytt? Hvorfor er ikke det mulig å overføre "kommentar" til "beskrivelse" som er et obligatorisk feld? Se bilde....

Mvh Klaus Langenberg

4 SVAR 4

av Isabell Rong

Hei, Klaus! 

Beklager sen tilbakemelding. 

Kommentar som blir lagt inn i Visma scanner app vill ikke bli overført til Beskrivelsesfeltet eller kvitteringsreferanse ved kobling av bildevedlegget. 

Kommentarfunksjonen er ment som et internt notat som brukes i hovedsak i bildearkiv i Visma scanner app. 

Om dette er en ytterlig funksjon som er ønskelig i programmet så råder jeg til å legge ut en post i vår idèbank slik at andre kan stemme frem dette forslaget. 

Trykk her for Visma eAccounting idèbank. 

Rita Lund
CONTRIBUTOR **

av Rita Lund

Hei.

Akkurat dette lurte jeg på også. Har du fått svar?

av Jørn Karlsen

Hei

Faglig diskusjon er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.
Siden ditt spørsmål er system tekniske spørsmål, flytter jeg ditt innlegg til support.

Har du faglige spørsmål, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning

Med vennlig hilsen
Visma Mamut AS
Jørn Karlsen

av Jørn Karlsen

Hei

Faglig diskusjon er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.
Siden ditt spørsmål er system tekniske spørsmål, flytter jeg ditt innlegg til support.

Har du faglige spørsmål, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning

Med vennlig hilsen
Visma Mamut AS
Jørn Karlsen