avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Visms eAccounting vs daTax Totaløkonomi

Hei!

Jeg driver et ENK, fører regnskap selv i daTax Totaløkonomi med fakturering, regnskap og skatt/mva. Har ingen ansatte og dermed ingen lønn. Har bedriftskonto hos DnB. Mye ligger vel til rette for å bruke eAccouting.

Finnes det noen oversikt over hvilke funksjoner/muligheter jeg mister hvis jeg går over til eAccounting? Og hva jeg vil få av nye muligheter?

Det frister med en nettbasert løsning, men har tidligere byttet regnskapsprogram og det er alltid et styr når man mister historikken.

Har skattemodulen plass til å legge inn lønn fra annen arbeidsgiver også, slik at selvangivelse/skatteutregning kan gjøres?

1 SVAR 1
Highlighted

Re: Visms eAccounting vs daTax Totaløkonomi

Hei!

Takk for din henvendelse. Det høres spontant ut som at eAccounting kan passe for dine behov. eAccounting har i det siste fått mye ny funksjonalitet og sammen med integrasjonen mot DNB nettbank så er det en veldig effektiv løsning.

I grove trekk så kan man si at daTax Totaløkonomi har mere «avansert» funksjonalitet i de forskjellige modulene. Bla. Skattemodulen er mer omfattende i daTax. Til gjengjeld så er eAccounting nettbasert og har et mer moderne oppsett.

Vedrørende mulighet til å legge inn lønn fra annen arbeidsgiver i Skattemodulen så er ikke dette mulig p.t.

For å være sikker på at du tar riktig valg så kontakter vi deg ila. dagen for å diskutere dine behov i detalj.