avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

roy5
CHAMPION *

bokført lønnsbilag på feil dato

av roy5

Satt i dag og skulle føre inn utbetaling av en lønnsslipp  den 15.11.20. Beklageligvis ble den bokført med dagens dato 10.01.21. Har sett på "alle" muligheter, men jeg finner ikke noen steder jeg får til å korrigere den datoen.

4 SVAR 4
Godkjent løsning
Jørn Karlsen
VISMA

av Jørn Karlsen

Hei

Det kommer snart en mulighet til å endre dato. men den funksjonen er ikke der pr. i dag.

Så du må da føre 2 bilag:

Dato 10.01.2021

Debet 1920 Bankinnskudd

kredit 2930 Skyldig lønn

Dato 15.11.2020.

Kredit 1920 Bankinnskudd

Debet 2930 Skyldig lønn.

Da skal det bli riktig i 2020 og 2021.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen

knordicknitter
CONTRIBUTOR *

av knordicknitter

Har endringer kommet ennå? Jeg har akkurat nå gjort de samme.😑

Silje Rong
VISMA

av Silje Rong

Hei,

Nei dessverre det er fortsatt ikke mulig å angre registrert betaling av en lønnslipp så du må gjøre en manuell føring på samme måte som Jørn forklarte tidligere.

Gi gjerne beskjed om det er noe mer vi kan bistå med 😊

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community!

Med vennlig hilsen : Silje Rong | Support Manager

av Jørn Karlsen

Hei

Dette må support svare på, de er de som svarer på tekniske spørsmål i Visma eAccounting.

Faglig diskusjon er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.
Siden ditt spørsmål er system tekniske spørsmål, flytter jeg ditt innlegg til support.

Har du faglige spørsmål, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning

Med vennlig hilsen
Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen