avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

eA og manglende funksjoner ved bruk av Explorer 11

Bruker Explorer 11 fremdeles med eAccounting. Etter siste oppdatering av eA fungerer ikke alle funksjoner. Blant annet greier jeg ikke å få avstemt bankkontoer. Får rett og slett ikke opp det som skal i dette bildet slik at jeg får avstemt. Er det flere som har erfart det samme. Fungerer med Edge og Android

4 SVAR 4
Highlighted
CONTRIBUTOR *

Re: eA og manglende funksjoner ved bruk av Explorer 11

Ottar  det stemmer, fungerer ikke alle funksjoner i explorer 11.

Highlighted

Hei, Ottar og Antonios. 

Det stemmer at etter oppdateringen opplevde vi problemer med visning i Kasse og bank spesielt i Internet Explorer. Dette skal imidlertid være løst nå (beklager sen tilbakemelding), men gi meg gjerne beskjed om dere opplever ytterligere problemer med dette. 

Ønsker dere en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Det er i orden nå. Men når slike ting skjer, har dere da ikke mulighet å gi oss en liten beskjed inne i programmet.

Har nevnt det til dere tidligere også. Det hadde spart oss brukere for en masse arbeid. Vi prøver gjerne en del andre ting

før vi mistenker feil i programmet. Dere kommer nå med en del annen info i programmet, så dette burde ikke være noe problem.

Highlighted

Hei, Ottar.

Takk for godt innspill! Jeg skal melde dette videre, slik at informasjon om nedetid/feil kan deles på en måte som er lettere å se 🙂 Jeg vil og tipse om vår statusside hvor du kan se drftsstatus, og eventuelle feil med programmet. 

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂