Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Highlighted

eAcconting time

Noen i dette forumet som vet når eAcconting time blir integrert for Androidebrukere også?

6 SVAR 6

Re: eAcconting time

Hei, Jøran Martin.

Vi håper på at en app skal være klar for Android mot slutten av dette året, men det er dessverre ikke noe jeg kan love. Jeg vil oppdatere denne tråden så fort jeg vet noe mer. 

I mellomtiden anbefaler jeg deg å bruke Visma eAccounting Time i nettleser på mobilen, da denne er mobiltilpasset Smilefjes glad 

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Logget på saksnr.: 271829

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
CONTRIBUTOR *

Noe nytt angående dette?

CONTRIBUTOR *

Er det noe nytt her ?

Hei Richard,

Det er dessverre ingen endring angående Visma Time på Android. Som min kollega nevnte over så regner vi med at dette vil komme snart, men det er farlig å love et konkret tidspunkt. Vi råder derfor alle våre Android-kunder til å benytte Visma Time i browser inntil videre.

Med vennlig hilsen

Petter Lippestad
Visma Mamut Support

Hei Petter

Du skrev:

@Petter Lippestad  skrev:

Hei Richard,

Det er dessverre ingen endring angående Visma Time på Android. Som min kollega nevnte over så regner vi med at dette vil komme snart, men det er farlig å love et konkret tidspunkt. Vi råder derfor alle våre Android-kunder til å benytte Visma Time i browser inntil videre.

Med vennlig hilsen

Petter Lippestad
Visma Mamut Support

Det du her refererer til at din kollega har skrevet, var altså skrevet 1,5 ÅR tidligere. Kan dere i Visma vennligst forklare hva dere anser som "snart"???

Jeg er så møkka lei alle vage lovnader dere kommer med på alle plan. Dere fremstår mer og mer useriøs. Det er da mye bedre å si at ting tar tid, og at dere er realistiske i deres tidsaspekter. Hadde jeg som håndverker hatt samme tilnærming til tid som dere hadde jeg vært konkurs for lenge siden!

Dessuten er det ikke mulig å bruke tid tagning i nettleserversjonen av time.

Da det ikke har kommet svar her fra Visma (er kanskje ingen som følger tråden siden den er relativt gammel. Så jeg sendte inn en forespørsel til support og fikk følgende svar:

Hei, Ulf! Det er dessverre ikke noe som jobbes med per dags dato, så jeg kan ikke si noe mer enn det kollegene mine skrev på community.  Om det blir en oppdatering i saken, så vil det først komme på community siden.

Med andre ord så driver de med misvisende/villedende informasjon. Og jeg må si jeg sitter med en følelse om at dette ikke er eneste saken de lar være å si den hele og fulle sannhet Mann frustrert