avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
Highlighted
CONTRIBUTOR *

flere valgmuligheter i csv filer for enklere vareopplasting!

hei. er det ingen mulighet for og få flere kolonner i csv filer for enklere varebehandling? slik som varebeskrivelser, kategorier linker til bilder så de automatisk kommer med ved hjelp av csv filen? se vedlagt csv fil fra min leverandør. synes systemet deres mangler en god del funksjoner og er veldig tungvint!

5 SVAR 5

Re: flere valgmuligheter i csv filer for enklere vareopplasting!

Hei Mats. 

Det ser ut som vedlegget ditt ikke kom med her. Kunne du sendt det på nytt? Husk å klikke Last opp vedlegg etter å ha valgt det. 

Skal det bli flere kolonner i CSV-filen for artikler forutsetter dette at de samme feltene finnes på Salg - Artikler i Visma eAccounting. Jeg forstår det dermed slik at du ønsker et felt for varebeskrivelse, kategori og linker til bilder, stemmer det? 

Det er mulig å importere artikler, men CSV-filen som importeres må tilpasses formatet i Visma eAccounting. Se mer info her

Det er synd å høre at du opplever Visma eAccounting som mangelfullt og tungvint. Har du konkrete ønsker oppfordrer jeg deg å melde inn disse på vårt Ideforum. Vi tar imot tilbakemeldinger med takk. 

Mvh.

Edvard Berntzen 

Visma Mamut support

Logget på saksnr. 129465. 

Mvh.
Edvard Berntzen
Visma.net support
CONTRIBUTOR *

jeg har prøvd og eksportere en csv varefil også men får den ikke til og stemme med den som vises i videoen deres, den blir litt rar, mulig jeg gjør noe feil?

Hei igjen.

Hvis du ønsker å importere denne varelisten i Visma eAccounting må den først tilpasses programmet. Se info om hvordan du gjør dette her

Mvh.

Edvard Berntzen

Visma Mamut support

Mvh.
Edvard Berntzen
Visma.net support
CONTRIBUTOR *

ser den men kommer fortsatt ikke noe valg i visma sin csv hvor jeg kan legge inn beskrivelse for vare/artikkel

Hei igjen.

Årsaken til dette er at det ikke finnes tilsvarende felt i Visma eAccounting. Jeg skal melde inn ønske om et nytt felt for beskrivelse!

Mvh.

Edvard Berntzen

Visma Mamut support

Mvh.
Edvard Berntzen
Visma.net support