avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Anonymous
Ikke relevant

kontant salg fra izettle og visma

av Anonymous

Hei. 

har pr dags dato en bank som ikke har slik bankintegrasjon. 

men har integrasjon med izettle og utbetaling fra izettle er en gang i mnd. 

Men jeg funderer på det som er solgt kontant. 

For ser ut som kasse konto blir større for hver dag vi har salg.  Er det slik at jeg ikke må gjøre noe med det og det går automatisk? 

Er litt grønn på dette. 

5 SVAR 5
Godkjent løsning
Linn Østensen
VISMA

av Linn Østensen

Hei, 

Jeg vil informere om at når det nå bokføres kontantsalg på 1900 gjennom iZettle-integrasjonen vil dette også vises som en kassehendelse under Kasse og bank.

Ønsker dere en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂
Godkjent løsning
Linn Østensen
VISMA

av Linn Østensen

Hei, Carola.

Det stemmer at det bokføres automatisk på kassekonto 🙂 

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

takk..

jeg ser saldoen på kontantkasse har forandret seg siden sist jeg logget meg inn. 

Så ser jo ut som den går automatisk. 

Godkjent løsning
Linn Østensen
VISMA

av Linn Østensen

Hei, Carola og Petter.

Jeg har tatt dette videre slik at vi kan undersøke dette nærmere. Det bokføres på kassekonto (1900) ved kontantsalg, men du kan ikke se dette som egne kassehendelser under Kasse og bank. Jeg kommer til å oppdatere denne tråden når jeg har mer informasjon angående dette.

Ønsker dere begge en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Logget på saksnr.: 223854

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Petter Haram
CONTRIBUTOR ***

av Petter Haram

Dette sliter jeg også med, er noe muffens. Ser jeg i bilagsoversikten på konto 1900 så er kontantsalg fra izettle ført som en trans med bilagstype A. I kasse og bank ser jeg ingen slik føring, men saldoen er oppdatert. Kan noen forklare hva som er riktig her? Dersom kassen via kasse og bank meny blir oppdatert med riktig saldo, uten at føringen viser så er det ganske så vanskelig å avstemme noe via (kasse og bank) menyvalg.