avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Odd Vågsmyr
CONTRIBUTOR ***

"Mine produkter"

av Odd Vågsmyr

Jeg ser en lang rekke av Vismaprodukter på "Min side" som det kan hakes av for, men mitt produkt finnes ikke her. Jeg har Visma eAccounting. Det veldig viktige og sikkert mye solgte produktet er ikke med i lista!!

6 SVAR 6
Godkjent løsning
Linn Østensen
VISMA

av Linn Østensen

Hei, Wenche.

Jeg vil anbefale deg å ta en titt på denne tråden angående Fri bil i Visma eAccounting. 

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂
Godkjent løsning
Linn Østensen
VISMA

av Linn Østensen

Hei, Odd.

I tilfelle du ikke har fått svar på ditt innlegg allerede vil jeg bare nevne at Visma eAccounting nå er med på listen over Mine produkter når du går inn på din profil her på Community. Gi beskjed om du ikke finner den i oversikten over produkter 🙂

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh.

Linn Østensen

Visma Mamut support 

Mvh.
Linn Østensen
Visma Mamut support

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂

av Helga Marie Auran

Hei,

Jeg har nå flyttet dette innlegget til eAccounting og Mamut sitt Community. Her kan dere stille flere spørsmål om eAccounting.

Helga/Visma

av Mina Røisland1

Hei Wenche!

Du er nå i Visma Software sitt community. Det er Visma Mamut som har produktet eAccounting, og du kan derfor stille spørsmål til dette i Visma Mamut sitt community, som du finner her: https://community.visma.com/no/mamut/.

Mina/

Visma Software

Wenche Knutsen Bøe
CONTRIBUTOR **

av Wenche Knutsen Bøe

Hvor kan jeg stille spørsmål vedr innberetning av fordel fri bil i Visma e-accounting? Dette er visstnok tatt opp allerede for ett år siden...

av Mina Røisland1

Hei Odd! Ser at du er i feil Community. Du hører til Visma Mamut sitt community, da det er de som leverer produktet Visma eAccounting. Du kan finne riktig community ved å gå på: community.visma.com og velge Visma Mamut sitt community.