Mine områder
Hjelp
Turi Silde Hjellestad
CONTRIBUTOR ***

Rapport ikke godkjent fravær

av Turi Silde Hjellestad

Jeg er en ganske ny administrator i Calendar. Finnes det en rapport som viser fravær som ikke er godkjent?

5 SVAR 5
Synnøve K
CHAMPION *

av Synnøve K

Approval kan nok også gi deg svar på fravær som ikke er godkjent. Gå til Prosessoversikt - Aktive prosesser og velg fraværsforespørsler under type. Da burde fravær som ikke er godkjent av leder komme frem. Når de er godkjent av siste godkjenner så flytter fraværsforespørselen seg til "Fullførte prosesser".

 

SynnveK_0-1675430229683.png

 

Ronny Årdal
PARTNER

av Ronny Årdal

Er lagt ut eit brukertips på korleis ein kan finne ansatte som ikkje har bekrefta timer, og du som leder kan godkjenne på vegne av dei. Du finn det her:
https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Visma-net-Calendar/Bekrefte-timer-pa-vegne-av-en-ansatt/...

Turi Silde Hjellestad
CONTRIBUTOR ***

Vet ikke helt om dette løste mitt behov. Jeg trenger en rapport som viser fravær som er reegistrert av den ansatte, men som ennå ikke er godkjent av leder. Finnes det noe slikt?

Godkjent løsning
Ronny Årdal
PARTNER

Dersom du velger "ikke godkjent" i det brukertipset så får du ein oversikt over det som de ansatte har bekreftet, men ikke er godkjent av leder. Gir det deg den oversikten du er på jakt etter?

Ronnyrdal_0-1675429443194.png

 

Turi Silde Hjellestad
CONTRIBUTOR ***

Den kan jeg sikkert bruke ja. Takk. 🙂

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"