for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei, Er det flere enn meg som opplever at hvis man lager fakturautkast på prosjekter med inngående kreditnotaer så takler ikke systemet det? Det ser veldig fint og riktig ut når du ser på fakturautkastet, men når du oppdaterer utkastet og får den utgående kreditnotaen så er nettobeløp til pluss, avgiftsplikitg grunnlag til minus, avgift til minus og utestående beløp til pluss, så brutto på kreditnotaen blir mindre enn netto.
@hannelv , @Edvard Berntzen , @Runar_Gulbrandsen , Noen av dere som kan få dette opp på prioriteringslisten?
Dette er jo en alvorlig feil i systemet! Enkel matematikk som gir helt feil svar. Bør være enkelt å fikse.
Utrolig plagsomt for oss brukerne, og flaut for Visma..
Hei @Karstein Opstad og @Tone73 🙂
Vi har opprettet en case til utvikling med status Høy prioritet på denne saken, men vi har ikke noe konkret tidspunkt per i dag for når dette vil bli rettet.
Ha en riktig fin dag!
Mvh
Runar Gulbrandsen
Product Lead - Visma.net ERP
Visma Software AS
Hei @Karstein Opstad.
Vi beklager feilen. Når det gjelder oppfølging av denne må jeg riktignok be deg ta kontakt med partner om den aktuelle saken slik at de kan gi tilbakemelding i riktig kanal.
Mvh.
Edvard Berntzen
Business process advisor, Visma.net ERP.
Når kan vi forvente at dette blir rettet, det er jo en feil i programmet? Trodde Visma tok tak og rettet opp i feil som oppstår i programmet.
JA! absolutt!
Jeg har rapportert inn denne feilen via forhandler for flere måneder siden, men det har ikke blitt korrigert.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.