Mine områder
Hjelp
christiank
CONTRIBUTOR ***

Stautslinje nederst i visningsvindu

av christiank

I vinduene "salgsordre" og "leveranser" er det nederst en oversikt som forteller hvor mange poster og sider som vises, avhengig av hvilke filter man har aktive. 

 

Den samme informasjonen burde vært tilgjengelig i vinduene "behandle ordre" og "behandle leveranser".

Hvis jeg feks skal opprette eller bekrefte x antall leveranser til en gitt kunde, ønsker jeg å filtrere slik at jeg kun ser de aktuelle leveransene til kunden, og få en sum nederst som viser meg antall. På den måten kan jeg enkelt kontrollere at alle ordrene til den aktuelle kunden er prosessert. 

Slik det er nå må jeg fysisk telle antall leveranser på skjermen, og kontrollere at jeg har korrekt antall.

 

Jeg mener at denne visningen var aktiv tidligere? Men mulig jeg husker feil. 

2 SVAR 2

av Rasmus Nordström-Lammers

Hei Christian!

Denne funksjonen for å telle poster i vinduet ligger kodet i forespørslene i systemet, f eks "Salg" og "Leveranser", som du nevner.
Dessverre kommer det ikke med i "Behandle ordre", da den ikke er en forespørsel. Men her finnes det jo absolutt potensial til forbedring, så det er supert om du kan legge dette opp som et ønske her!:

 

https://community.visma.com/t5/Ideer-i-Visma-net-ERP/idb-p/NO_SW_vismanet_ERP_ideer


MVH
Rasmus N
Visma.net ERP Support

christiank
CONTRIBUTOR ***

Takk for svar Rasmus. 

Da har jeg lagt det til som ønske. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"