Mine områder
Hjelp
Gøran Habberstad
CHAMPION *

Treghet på Inngående faktura

av Gøran Habberstad

Vi opplever treghet i skjermbildet inngående faktura. Alle våre fakturaer blir kontert før de sendes på sirk derfra, så dette fungerer dårlig. Vi har opplevd dette periodevis en stund nå. Er det andre som har samme erfaring?

7 SVAR 7
HKE
CONTRIBUTOR **

av HKE

Jeg meldte inn sak på dette i februar, og jeg sender stadig en forespørsel,  åssen dette går med saken. 

av Monika Maanum

Hei, det er gjort flere hastighetsforbedringer i løpet av de siste mnd., og vi jobber fortsatt med å gjøre ytterligere forbedringer i ulike prosesser og skjermbilder (deriblant inngående faktura). For øyeblikket er det slik at vi har en pågående sak https://status.visma.com/incidents/v9813kdzndfk der noen kunder kan oppleve treghet i ulike skjermbilder i perioder, og vi jobber for å løse dette for alle. 

 

Med vennlig hilsen

Monika Maanum

Caroline Hisdal
CHAMPION *

av Caroline Hisdal

ja går tregt.

HKE
CONTRIBUTOR **

av HKE

 ja..... dette har jeg slitt med lenge. opplever veldig treghet, er som den må tenke veldig hver gang jeg legger inn konto, kommentarer etc... det er veldig frustrerende å jobbe i inngående faktura jeg har hatt kontakt med support flere ganger.  Har jeg ikke hørt fra dem på lenge, og vet ikke hvor langt de har kommet i denne saken.

 

 

 

 

 

 

 

HKE
CONTRIBUTOR **

av HKE

Har fortsatt problemer med treghet. Som jeg har slitt med dette veldig lenge... veldig frustrerende 

av Monika Maanum

Noen av våre kunder har dessverre opplevd treghet i noen skjermbilder og prosesser den siste tiden, og vi har full fokus på å løse dette.


Vi har allerede gjort endringer som har hjulpet noe, og det kommer flere forbedringen i de kommende versjonene. 

Vi ønsker likevel å få inn sak til oss når dere opplever treghet, så vi setter stor pris på om vi kan få inn en sak fra dere, slik at vi kan få fulgt dere opp direkte.

 

Dersom dere har en sak, og ikke har hørt noe fra oss, så beklager vi dette. 
Legg da inn en kommentar, så ringer vi dere opp så snart som mulig. 

 

Med vennlig hilsen

Monika Maanum

Gøran Habberstad
CHAMPION *

av Gøran Habberstad

Vi har ikke supportavtale direkte med Visma, så kan ikke dere eskalere dette? Vi har opplevd tregheten i akkurat dette skjermbildet over lengre tid, og det ser ut til at andre opplever det samme. Dere må gjerne kontakte meg hvis dere har behov for å se nærmere på det her hos oss.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"