Mine områder
Hjelp
Tone73
CHAMPION ***

Visma.net Financial - det går tregt i dag 7/10-2021

av Tone73

Hei, Visma.net Financial går veldig tregt hos meg i dag, er det flere som opplever det samme?

4 SVAR 4
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

 

Visma.net ERP driftes på en måte som gjør at våre kunder deler på ressursene, men ikke alle kunder deler nøyaktig samme ressurser. Derfor kan opplevelsen være forskjellig for deg og for en annen kunde, på samme tidspunkt.

 

Når vi har problemer som påvirker flere brukere, legger vi ut informasjon på https://status.visma.com/

Informasjon fra status-siden er også synlig på Visma Home, med et lite utropstegn på den tjenesten som er berørt. Ved større forstyrrelser varsler vi også med en popup-melding inne i de berørte tjenestene.

 

Dersom du opplever treghet eller andre utfordringer og du ikke finner informasjon fra oss, er det viktig at du tar kontakt med din partner eller direkte med vår support.

 

Tone73
CHAMPION ***

av Tone73

Spurte alle andre og fikk dårlig med svar, derfor la jeg ut her for å høre, men dårlig med respons... det tok sin tid. 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei igjen,

 

Når du har behov for rask respons bør du ta kontakt med support hos din partner eller hos oss. Inne i Visma.net kan du trykke på chat-ikonet for å komme i direkte kontakt med vår support. Community er ikke ment for hastesaker/support og har derfor ikke like rask responstid.

LNO
CHAMPION ***

av LNO

Syns ofte det er tregt, ikke bare i dag 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"