Mine områder
Hjelp
Siv Klaussen
CONTRIBUTOR ***

Antall feriedager på lønnslipp

av Siv Klaussen

Vet dere om det er mulig å få vise antall feriedager til gode, evt brukte feriedager på lønnslipp?

Både jeg og de ansatte savner denne opplysningen.

3 SVAR 3
Godkjent løsning
Eide Marianne
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Eide Marianne

De ansatte hos oss har ikke tilgang til Calender.  Så jeg har bare opprettet en egen lønnsart for feriedager, hvor jeg fører brukte feriedager etterhvert.  Vi har  kommunisert ut at den viser saldo pr. måneden forut for lønnsutbetalingen.  Lønnslippen for november, viser feriedager tilgode 31.10.  Eneste ulempen her er at hvis lønnsarten ikke blir brukt en måned viser den heller ikke på den månedens lønnslipp, noe som er utrolig frustrerende.  Alle lønnsarter som er brukt bør vise på hver lønnsslipp, som akkumulert uansett om de er brukt den aktuelle måneden eller ikke.

Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Nils Fossum

Slike opplysninger på lønnsslippen vil vel aldri bli helt korrekt? Lønnsslippen produseres på et tidspunkt og når er da "cut off" for disse opplysningene? Og hva med feriedagen om tre dager som ikke er godkjent internt enda? For de som registrerer dette i employee-appen er det vel bedre at slike opplysninger vises der? 

Siv Klaussen
CONTRIBUTOR ***

av Siv Klaussen

Hvor kan man se feriedager i employee-appen? Jeg registrerer all ferie i Calender. De ansatte bruker ikke Calender.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"