Mine områder
Hjelp
Linda Wang
CONTRIBUTOR ***

Logg på hvem som har registrert i Payroll eller Calender

av Linda Wang

Hvordan kan man se hvilken bruker som har registrert eller lagt inn en endring i Payoll, og hvordan ser man hvem som har registrert i Calender av ansatt, avdelingsleder eller lønnsadmin.? 

 

4 SVAR 4
Lisbeth Antilla
PARTNER

av Lisbeth Antilla

Hei, Linda! 

I calendar, ser man hvem som har registrert ved å legge markør over en registrering i calendar. Foreløpig er ikke feltet med i rapporten alle registreringer. 

I payroll er det en rapport som heter endringslogg, den ligger under Standardrapporter.  Der kan du i alle fall se hvem som har endret felt på en ansatt. For meg ser det dessverre ut til at rapporten ansatttransaksjoner ikke viser hvem som har registrert dem.  De aller fleste transaksjoner kommer inn via calendar(hvor vi nå kan se hvem som har registrert dem).  De jeg har registrert manuelt, enten i employee, eller i lønnskjøringen ser ikke ut til å vise at det er jeg som har registrert dem.

Linda Wang
CONTRIBUTOR ***

av Linda Wang

Hei, Lisbeth.

Takk, glemte at jeg måtte holde den over i Calender for at det skulle vises. Men jeg ser ikke hvem som har endret stillingsprosent, årslønn, lagt inn manuelle endringer, o.l. på den ene ansatte og i selve bilde i Employee, det er ganske tungvint å måtte gå ut av det bildet for å gå til rapporter, gjøre et utvalg (må klikke på en og en, kan ikke klikke på velg "alle"), og jeg må bla igjennom alle sider, for å finne den ene ansatte. 
Og alt vises dessverre ikke, slik som du skriver...
Jeg ønsker å kunne hente opp et felt med sist endret av bruker og dato, uavhengig av ansatt jeg står på eller hvilket felt jeg står i.

Lisbeth Antilla
PARTNER

av Lisbeth Antilla

Du kan søke etter den ansatte det gjelder i forhåndsvisningen. Du har et forstørrelsesglass øverst.

Håper dette ikke er funksjonalitet du trenger så ofte.  Da er det kanskje for mange som har tilgang til Employee.

Det er mye som går tregere når man nettopp har startet med payroll.  Etter hvert kommer du til å se mange fordeler.  Det fantastiske er at det stadig kommer nyheter som forenkler lønnsarbeidet:)

 

Linda Wang
CONTRIBUTOR ***

av Linda Wang (Oppdatert ‎04-08-2021 07:41 av Linda Wang )

Takk for tipset! Nei, det håper ikke jeg heller, men viktig funksjon når man tar over et lønnssystem og ved ferietid/vikar.

Ja, ser mange fordeler ved Payroll systemet, og gleder meg til flere grunnleggende funksjoner og rapporter med utvalg, og utskrift til Excel er på plass😊

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"