Mine områder
Hjelp
SW-ERV
CONTRIBUTOR **

Lønnsutbetaling - Lønningsliste - neste ansatt

av SW-ERV

På ny versjon av payroll ønsker jeg veldig en knapp som heter "neste ansatt" når man er inne på Lønnsutbetaling - Lønnsslipper - Lønningslite. Jeg sjekker alltid antall timer mot en rapport og nå er det veldig tungvint å måtte trykke "tilbake" for så å gå inn på en ny ansatt. Kunne man her hatt en knapp som het "neste" kunne man enkelt gått gjennom alle ansatte.

 

Savner også her å kunne sortere på ansattnr og ikke bare navn da de fleste av våre rapporter går på ansattnr. 

 

6 SVAR 6
June K. Akselsen1
CONTRIBUTOR ***

av June K. Akselsen1

Når jeg bruker "øyet" og blar til neste står det ikke ansatt-informasjon på slippen - det kan vel ikke riktig? Synes også at det tar veldig lang tid å bla - systemet "tenker" for lenge mellom hver ansatt. 

June K. Akselsen1
CONTRIBUTOR ***

av June K. Akselsen1

Hei! Hvis du klikkerer på "øyet" helt til høyre på den ansatte får du lønnslippen opp ved siden av. På toppen av denne ser det piler for forrige og neste, da kan du bla på listen. Sorteringen av listen finner jeg ikke ut av - det er ingen logikk - listen som viser er ikke alfabetisk og ikke på ansattnummer. 

SW-ERV
CONTRIBUTOR **

av SW-ERV

Ja er klar over "øyet" men syns ikke dette er en god visning... Ønsker å se faktisk lønnslipp.

Anne Liv Skjeggedal
CHAMPION **

av Anne Liv Skjeggedal

Det ønsker jeg også 🙂

Alexander Nielsen
CONTRIBUTOR ***

av Alexander Nielsen

"Savner også her å kunne sortere på ansattnr og ikke bare navn da de fleste av våre rapporter går på ansattnr."

Jeg savner det motsatte, for vi sorterer på navn 😉
Men i vår Payroll hopper systemet hele tiden tilbake til sortering på ansattnummer!

HeidiPab
CONTRIBUTOR ***

av HeidiPab

Dette er savnet. I tillegg savnes det at kun de ansatte med utbetaling er de som kommer i listen på lønnsutbetaling. Vi kjører utleggsutbetaling hver uke og denne listen er kortere enn alle ansatte.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"