Mine områder
Hjelp
LivIRanes
CONTRIBUTOR *

Rapport for gjennomgang av lønn - Periodens transaksjoner

av LivIRanes

I Huldt og Lillevik brukte vi 'periodens transaksjoner per person' ved gjennomgang av lønn. I Payroll har vi ikke funnet noen rapporter som gir oss alt vi trenger. Er det noen som har noen tips til rapport som har "alt" med slik at man faktisk kan se alle linjene med lønn, tillegg etc og trekk som fagforening, utleggstrekk etc, som tilslutt gir nøyaktig tall for utbetaling til ansatt? Det nærmeste vi har funnet er registreringsliste, men den har ikke med alt - dessuten finner vi den kun for hele måneden - ikke for kun den ene kjøringen vi holder på med!

Er det noen som har noen erfaringer?

5 SVAR 5

av Alexandra McArthur Hoff

Hei

 

Dette er meldt inn som en idè tidligere. Det jobbes med å lage lignende rapporter som det som finnes i H&L.

Mvh Alexandra

Marianne G
CONTRIBUTOR ***

av Marianne G

Jeg savner også Periodens transaksjoner pr person. 

Nå må jeg sende over to forskjellige rapporter til de som skal kontrollere for å få med f.eks fagforeningstrekk.

Vi ble lovet et mye bedre system, men for de som foretar kontrollen har det blitt mer tungvint.

 

Evy Klausen Mjølsnes
CONTRIBUTOR ***

av Evy Klausen Mjølsnes

Jeg bruker "detaljer" i lønnskjøringen for å sjekke enkelte lønnarter. Eller rapporten "Avstem ansatt/lønnart" men her mangler ansattnummer. 

Siri_Hovland
PARTNER

av Siri_Hovland

Vi har også brukt utskrift av alle lønnsslipper, men enig i at det burde finnes en rapport med alle transaksjoner per person som viser antall, kostnadsbærere, fagforening og div. saldotrekk, som ikke fremkommer av registreringslisten. Ønsker også at denne kan sorteres på kostnadsbærere. 

HEM
CONTRIBUTOR **

av HEM

Vil også veldig gjerne ha en liste lik periodens transaksjoner til kontroll.

Bruker nå utskrift av lønnsslipper, men det blir veldig mange sider når det er en side pr. person. Det står ikke avd. på lønnsslippen, og heller ikke mulig å printe ut avdelingsvis så tungvint å måtte sortere flere hundre ansatte etter avd. før kontroll.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"