Mine områder
Hjelp
Beth60
CONTRIBUTOR ***

Rapport/utskrift av lønnsartoversikt og rapport/utskrift oppsett for A-melding

av Beth60

Jeg skal kontrollere oppsett av lønnsarter mot konto, kontotyper og oppsett for A-melding osv. men finner ikke tabeller eller rapporter som viser dette. Er det virkelig meningen at man må klikke seg inn på hver enkelt lønnsart for å se oppsettet?

5 SVAR 5
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Linken gir kun et feilvarsel

 

Anne Botnevik
PARTNER

av Anne Botnevik

Det blir lagt til en bindestrek når man klikker på linken, fjern den så kommer man direkte på artikkelen, eller gå til Payroll i Community - nyheter - og den siste nyheten som står der.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous (Oppdatert ‎08-07-2021 15:04 ( )

Det har kommet en oversikt over lønnsarter der man kan se konto, grunnlag osv i en samlet liste. Se denne artikkelen: https://community.visma.com/t5/Nyheter-i-Visma-net-Payroll/Oversikt-over-lonnsarter/ba-p/391392

 

Det blir lagt til en bindestrek når man klikker på linken, fjern den så kommer man direkte på artikkelen, eller gå til Payroll i Community - nyheter - og den siste nyheten som står der.

Dagny H. Austlid
CONTRIBUTOR ***

av Dagny H. Austlid

Hei, hvordan er fremdriften her? Jeg savner også rapport som viser hvordan den enkelte lønnsart er satt opp, f eks om lønnsarten er med i AGA grunnlag.

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Beth.

 

Vi har ikke en slik oversikt i Visma.net Payroll, men det ligger på roadmap og vil mest sannsynlig komme i løpet av året.

 

Med vennlig hilsen

Wenche Jacobsen

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"